sobota 6. května 2017

Jarní a letní výbava nejen do kočárku.

Jak už jsem několikrát zmínila, kočárkování a věci, co se kolem kočárkování a miminek týkají mě děsně baví :).

Dnes bych ráda ukázala pár tipů do kočárku, které jsem Marečkovi pořídila.



Po vyndání fusaku Mucki, mě překvapilo, jak je Mareček v kočárku ztracený. ( a to není žádný drobek)

Cybex Priam, který používáme, má dost otevřenou a z boční strany nechráněnou sportovní sedačku.

Hledala jsem co vhodného bych Marečkovi do kočárku místo fusaku dala. Měla jsem doma Lodger Bunker, který se mi ale moc nelíbil. Je to taková umělotina. Párkrát jsem ho použila, když byly první teplé dny. Věděla jsem, že to není ono.

Ze stránek Pinkie.cz jsem v první várce objednala dva fusaky. Jeden teplejší a druhý tenký.




 Přidala jsem k objednávce deku, tašku na kočár a i podložku. Věci od této firmy jsou neokoukané velmi hezké a co se mi opravdu líbí, že jsou levné.  Můžete si sladit celý kočárek za "pár peněz".

S obchodem Pinkie jsem měla velmi dobré zkušenosti.
I když jsem nakonec vracela vše, kromě jednoho tenkého fusaku, nic nebyl problém.
Výborná komunikace, rychlé vyřízení.

Věci jsem vracela ne proto, že bych s věcmi nebyla spokojena, ale protože jsem se nakonec rozhodla pro jinou variantu.

Dlouho jsem pokukovala po podložce BUGABOO WOLMARK. 



 Musím se přiznat, že jsem docela váhala, protože cena se mi zdála vysoká.  Nakonec, když podložka přišla a viděla jsem v reálu jak vypadá, byla jsem ráda, že jsem ty peníze investovala.
A to jsem ještě neměla vyzkoušené její supr vlastnosti :-).
I když je podložka šitá do kočáru BGB, krásně sedne i do Cybexu.
Podložka kočár zútulnila a pěkně zateplila.



Podložce budu věnovat samostatný článek, kde bude popsána detailněji.

Byla jsem nadšená, že kvůli podložce nemusím odmontovávat pásy, abych ji vložila do kočárku. Otvory na pásy jsou vyrobeny na malé knoflíčky, takže se podložka pohodlně vyndá a zase nandá zpět do kočárku . To opravdu oceňuji. Asi každá z nás ví, pokud střídáte fusaky a podložky do kočáru, jak pracné je vždy rozmontovávat a rozepínat, provlíka a navlíkat pásy.
Pokud to nejde snadno, brzy vás výměny přestanou bavit :-).

Dále jsem řešila čím Marečka přikryju, zatím není teplo, aby jezdil jen tak bez ničeho.


 Finální varianta dopadla tak, že jsem použila letní fusak Pinkie a do něj jsem vložila vlněnou vložku. Kombinace skvělá. Markovi sice stále chybí takové to hnízdečko, které měl díky bytelnému zimnímu fusaku, ale myslím, že si na tuhle variantu brzy zvykne.
Později určitě vyndám fusak a nechám jen podložku.

Na léto na přikrytí bude skvělý pomocník deka z tenké merino vlny od Anavy. Malým miminkům poslouží skvěle jako zavinovačka. A nebo clona na kočárek.



Nejen v létě poslouží miminkům i batolatům v kočárku na přikrytí mušelinové zavinovačky
Aden Anais. Koupit je můžete například tady.
Mušelinové zavinovačky (větší plenky) jsou vyrobeny ze 100% přírodní bavlny. Jsou jedinečné hlavně svou měkkostí a prodyšností. Díky materiálu umožňují miminkům přirozenou termoregulaci a zamezují jejich přehřátí.
Další výhoda materiálu je, že čím víc budete plenky prát, tím víc budou měkčí a můžete je tak využít opravdu mnoho let.





Clonu proti sluníčku u Priamu nemusím vůbec řešit, protože boudička je velmi dlouhá a na miminko nesvítí.  Jen někdy, když chci Marečkovi udělat úplně útulno přehodím látkovou plínku.

U kluků jsem párkrát použila na kočárku clonu od firmy DOOKY a byla taky fajn.





Docela jsem se zamýšlela  nad jarním oblečení do kočárku, protože Mareček spí 2x denně a to vždy právě  v kočárku. 

Tady je malé nahlédnutí na výběr funkčního oblečení pro miminka a batolata.




Brzy se můžete těšit na samostatný článek :-).













7 komentářů:

  1. Ten fusak mě zprvu zarazil. Ale jakmile jsem doskrolovala na foto v kočárku, už chápu. To je tedy pěkně pitomý kočár (pardón). Ale vyřešila jsi to hezky. Jen já jsme ráda, že jsme už fusak odložili, malej mi v nem už nechtěl vůbec být. Takže si neumím představit, jak bych ho v něm ještě nějaký ten pátek udržela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý kočár má něco. Priam má spoustu výhod proti jiným kočárům, takže jednu maličkost v podobě otevřeného sporťáku mu velmi ráda odpustím. Měla jsem 17 kočárů, teď už vlastně mám 18, takže mám srovnání. :-)

      Vymazat
  2. Chlupata podlozka nadherne zutulnila vnitrek kocarku,Marecek musi mit nebesky polezenicko, super napad i kup,Dasi. A ty uzasne oblecky! Maly Pan bude jako obrazek:-) Tesim se na going on ...;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu chlupatou podlozku bych brala hned i pro sebe :))

      Vymazat
    2. Ja mam! Spime na prosteradle z merino, nic lepsiho jsem nezazila. My totiz v loznici netopime. Nikdy. Proto jsem musela poridit chlupatku, ze ano :-))

      Vymazat
  3. Jééé, jak mě tohle vymýšlení bavilo :-) Vybralas to krásně, věřím, že se tam Mareček bude mít jako v pokojíčku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně já si to strašně užívám. :-)) vždyť mi to za chvilku skončí :-(

      Vymazat