neděle 14. května 2017

3 tučňáci :-)

Verča s Mikim nás úplně nakazili arktidou.
Kluci teď měli delší dobu schované zvířátka. 
Vytáhla jsem je po několika měsících... 
To bylo radosti.

Zamrazila jsem 3 větší kostky ledu. V hlavě jsem měla plán, jak by se mi asi líbilo, kdyby jsme si s tím společně pohráli. Nemusím asi dlouze psát, že kluci měli ihned úplně jiné plány s ledem a zvířaty než jsem si v hlavě vymýšlela já. 
Jsem velmi ráda, že jsou kluci kreativní, mají fantazii a že nepotřebují mou pomoc při hraní, ale já bych si tak někdy chtěla pohrát hezky po svém. 

Nejvíc je zaujalo ledy lízat a nebo klouzat zvířátka po ledu. :-)















Kluci vymýšlejí další hry s tučňákama a já jsem ráda, že si aspoň malinkou chvilku odpočineme od vesmíru :-) (snad)

8 komentářů:

  1. Je, Roza se zatim seznamovala jen s kousky ledu z tvoritka. Tohle je dalsi level ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Marečkovi v období prořezávání zubů tohle "ledové chladítko" velmi vyhovuje :-)

      Vymazat
  2. No a ta knížka, tu my ovšem ještě nemáme! Ilustrace jsou určitě od Zdeňky Študlarové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, knížka se jmenuje o malém tučňáčkovi.

      Vymazat
  3. Jak vsichni tri lizou led,je paradni shot! Krasne,krasne,krasne:-)
    Je legracni,jak si to my dospelaci obvykle namyslime a oni to zmeni podle sveho sveta;-) Ale ten napad,ten se pocita!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) Chtěla bych být mé dítě :-))))

      Vymazat
  4. No parada :-) a pripojuji se k tomu, ze my take knizku nemame, ale urcite by jsme radi meli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saši, knížka se jmenuje O malém tučňáčkovi. Čte se dobře, pohádky jsou nenáročné a takové klidové a kurát na spaní. :-)

      Vymazat