pondělí 3. dubna 2017

Sezóna 2017 zahájena

Tyhle první jarní venkovní dny jsou vždycky úplně krásné. Máme tendence venku svačit, obědvat a někdy i večeřet. Na snídaňové kafe to sice zatím ještě není, ale i tak se nemůžu nabažit každodenního obcházení zahrady, kde každým dnem přibude lístek, květ...









 Trdelníky z ohně jsou lepší než z Václaváku :-)









Tentokrát jen v detailech.


13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Po té zimě je to vždycky úžasný...a všem tak lépe chutná :-)

      Vymazat
  2. Tyyjo to musime vyzkouset trdelnik na ohynku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pozor, nezapomeňte péct na bambusových tyčkách. :)

      Vymazat
  3. Krása, krása!!! To sluníčko a to rašící listí, to je úplně jiná paráda, viď? A najednou máme taky sousedy :-D Přes zimu je člověk nevidí (oni nás taky ne).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš... Ale dnes se teda šíleně ochladilo. Naštěstí jsem předešlé dny načerpala sluníčko a venek do zásoby :-)

      Vymazat
  4. Dobré ráno, i když dnes velmi deštivé :) Můžu se zeptat, jak se vám líbí knížka Léčba zemí? Stojí za to si ji pořídit? A máte tip ještě na nějakou podobnou? Přeji hezké dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se Léčba zemí líbí moc, čteme ji s happy mum společně, vid? :-)) Vélmi otevře oči, i když chvílemi to prozření může být hodně drsné.
      Podobně píše ještě Anna Strunecká - Doba jedová, Varovné signály očkování, Babské rady prof.Strunecké, popřípadě je super třeba i Jak pečovat o zdraví dítěte navzdory Vašemu lékaři.

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že Verča odpověděla dřív než já, protože ta má v kníhách opravdu velký přehled. Já si teda musím dávat dost přestávky ve čtení Léčba zemí. Něco je na mě dost "drsné" ( jak píše Verča). A přiznám se, že jsem to ještě nedočetla. Lépe se se mi četla Doba jedová. A Chtěla bych si přečíst Jak pečovat o zdraví dítěte navzdory Vašemu lékaři. Ale tu nemám zatím doma.

      Vymazat
    3. moc děkuji za tipy... :) prohlédnu a zkouknu všechny vámi zmíněné a s chutí si je přečtu!

      Vymazat
  5. Jeee to je jarni naladicka! Ja take obchazim kazdy kout zahrady a susim venku pradlo a mam stejny zahradnicky rukavky s cervenym lemem:-) U nas jaro od vikendu zatim drzi, jsme venku, co to jde. Jen na bose nohy u kluku v tuto dobu jsem citliva;-) Uplne nejhezci je Mareckovo objevovani svetax-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem si teda koupila krásné holčičí růžové rukavice, aby se mi lépe pracovalo, ale musím teda říct, že všechny hned proděravím, i když se teda na zahradě nějak moc nepředřu :-)

      Vymazat
  6. Ty trdelníky na ohníčku, jáááj, to musíme vyzkoušet!!!!!

    OdpovědětVymazat