pondělí 20. března 2017

VELKÁ KNIHA DROBNÉ HAVĚTI

Dnes se musím podělit o jednu úžasnou knihu.

Netřeba detailně popisovat. Fotky mluví za vše :-)


Brouci, žížaly, mouchy a jiné potvůrky.







Nakonec kluci hledali žížaly, které vytvořili nějaké písmeno :-)







Na každé dvojstránce je nějaký úkol. Například najít mezi včelami dvě vosy.












Vyrazit v dešti ven, byl můj nejlepší nápad v posledních dnech :-) Kluky naše dešťová procházka nadchnula a Mareček se krásně prospal.  Viděli jsme spoustu žížal, šnečků, ulit. A skákání v louži bylo taky bezva.


Nevím proč mě vždy zas a znovu překvapí, jak málo dětem stačí ....







Hned jsme vytáhli ještě Hravouku a krásně jsme si doma v teple, zmrzlí z venku četli.

Krásné objevitelské dny...




3 komentáře:

  1. Parada, knizku uz jsem zahledla a moc se mi libi, uz se tesim az zas vytahnu ty sve holiny a vyrazime taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se zas těším až si u kafe počtu o Rozárčiných narozeninách... :-) krásný den

      Vymazat
  2. Ta knížka vypadá zajímavě (a to nemám hmyz ráda), díky za tip :)

    OdpovědětVymazat