středa 29. března 2017

Recenze - Chůvička Philips AVENT SCD 580

Měla jsem možnost testovat tři chůvičky. Babymoov Premium Care, Expert Care a Avent SCD580.



I když Aventka na plné čáře prohrála co se velikosti týče, přesto ji hodnotím jako nejlepší chůvičku z těchto tří a vybrala jsem si pro naše domácí používání právě ji.

Pojďmě se na ni podívat blíž :-).



Myslím, že obecně Avent chůvičky mají mezi rodiči dobrou pověst. Sami jsme u Pé'ti měli nějakou obyč Aventku a i ta byla fajn.




Po vybalení z krabice, je velmi intuitivní chůvičku spustit a uvést do provozu. Na rozdíl od výše zmíněných chůviček.  Rodičovská jednotka je vybavena po straně třemi tlačítky. ( zapnout, vypnout, TALK, a rozsvěcení displaye. Na přední straně je 5 tlačítek.  Ovládání je podobné jako na mobilu.  V menu si můžete vybrat intenzitu zvuku, Eco režim, časovač krmení, nastavení jazyku, nastavení hodin. Plusem a mínusem přidáváte na hlasitosti. Spodním tlačítkem, kde je obrázek měsíčku a noty, můžete miminku pustit  ukolébavky a promítání hvězdiček.  A tady se dostávám k věci, která se mi fakt líbí :-) Podotýkám, že Marečkovi vlastně ani ne a nevyužila jsem ji nikdy k uspávání, ale věřím, že jsou miminka, která by se při tom naučili usínat. Lze vybrat jemný zvuk ukolébavky  a  hraje 5-20 minut. Můžete také zapojit přehrávač a pouštět vlastní ukolébavky a nebo šum. K tomu můžete a nemusíte pouštět projektor a nebo noční světýlko. Noční světlo s hvězdami vytváří barevnou noční oblohu a některé děti  to může uklidňovat. Střídá se 6 různých vzorů, které se opakují. Každý vzor svítí 10 vteřin. Nemusíte se tedy bát, že by něco nad Vašim děťátkem zběsile blikalo. Barvy i světlo je velmi příjemné. Marečkovi se to líbí pozorovat. Bere to jako součást nějaké hry, protože je zvyklý usínat od miminka jinak. Spokojeně si leží a řekla bych že "relaxuje". Možná ho někdy napadne u toho usnout :-)
Všechny potřebné informace od výrobce se dočtete tady.




Já bych jen dodala pár důležitých bodů, proč si mě chůvička získala.

- Přenos zvuku je výborně čistý.
- Výdrž rodičovské jednotky jsem naměřila 30 hodin. (požívala jsem 15 dnů, večer vždy minimálně 2 hodiny výjmečně míň a nebo víc)
- Chůvičku lze používat se staršími dětmi i jako vysílačku. ( při tomto testování jsem ocenila, že baby jednotka je velká a bytelná a stojí pevně na zemi. Starší děti neměly tendence brát ji do rukou jako vysílačku. ) Nechala jsem baby jednotku zapojenou doma v pokoji, kde si děti hrály a šla jsem s rodičovskou jednotkou ven na procházku. Celou dobu jsme si povídali a byla jsem překvapena, jak daleko jsem mohla od domu odejít. Při 300m od domu byl zvuk stále téměř čistý, dál už byl zvuk nekvalitní a nerozuměli jsme si co kdo říká. Nicméně bylo slyšet, že si tam kluci povídají, ale nepoznala jsem o čem :-) To znamená, že brečící miminko by jste slyšeli určitě dál.  Výrobce uvádí dosah 330m. Myslím, že to opravdu sedí.
- Rodičovská jednotka  je dobře padnoucí do ruky a velmi pohodlně se ovládá. (Může se to zdát jako blbost a nedůležitost, ale není to samozřejmost. Měla jsem srovnání.)





Pro někoho může být nevýhoda , že pokud potřebujete chůvičku používat i jinde než u postýlky, tak baby jednotka je velká, bytelná a neskladná. Na rozdíl od výše zmíněných, kde je možné dát malou vysílačku pohodlně k miminku k fusaku. S touto Aventkou je potřeba trochu vymyslet, kam budete babyjednotku dávat. Není problém umístit jednotku pod kočár. Zvuk snímá krásně.

Jsem velmi ráda, že jsem chůvičku mohla otestovat, protože si mě získala na plné čáře. Poměr cena výkon naprosto skvělá.

Chůvičky k testování zapůjčil Dětský Dům.

6 komentářů:

  1. Dobrý den, prosím nemohu se dostat k Vašim novějším článkům a moc bych potřebovala vědět jak se jmenuje takový kámen, který Mareček žužlal při růstu zoubků. Už nás taky trálpí první roustoucí zoubky. Moc děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek prázdnin. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobry den Market. Je to fialkovy kořen. Určite ho doporucuji.

      Vymazat
  2. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    http://elmthaly-group.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mate prosim nekdo zkusenosti s touto videochuvickou - https://www.detske-kocarky.cz/videomonitor-motorola-mbp-481-2017.html ? Libi se mi pomer cena/vykon. Diky.

    OdpovědětVymazat